27e december 2011

Underbara, mysiga, bästa julhelgen. Efter julfirandet hos bror med familj for jag iväg för att träffa Josefine och Emma på lite vin innan vi gav oss av mot Trapper och sedan Kingen. Kommer in på Kingen, tycker dj;n ser väldans bekant ut och visar sig vara mustafa från bistro bellman. Haha, small world.

På juldagen for jag tillbaka till huvudstaden och hem till Nathalie. Gjorde oss ordning, drack lite drinkar och shots innan vi for vidare mot Nivå22 där andra Nathalie väntade. Förkrökade lite mer innan vi for vidare mot Högbergs där Picasso hängde. Drack champagne och hade riktigt trevligt. Sen kom även Sophia dit! Vidare till Gamlemor på Kellys tills dess att dom stängde, då for vi hem till Gamlemor på efterfest. Pojkarna skulle till Oslo kl 8 på morgonen så var väl inte någon ide att sova innan. När dom for däckade vi av på direkten. Trött och sliten deluxe drog vi oss på vid 11 tiden. Jag drog in till stan på en fika och Gamlemor på lite shopping.

Dags att lägga mig nu dock, klockan ringer 5 imorgon. Har inte sovit mer än ett par få timmar senaste dygnet. Lilleman vaknade nån gång inatt och sen kom sambon hemrullandes vid 4snåret imorses. Var ingen direkt ide då att somna om för en halv timme så var ju lika bra att kliva upp. Försökte powernapa lite när jag kom hem från jobbet idag, men var för livat här så gick inte heller som planerat. Så, lika bra att kasta in handduken innan mina ögon tar död på mig.. Natti!


Kommentarer
Emma säger:

En liten, liten fråga. Hur tusan tog Mustafa från Bellman sig till Kingen? Ja alltså, jg fttar väl hur, men Kingeb liksom :P

2011-12-28 | 00:59:02
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Gabbi säger:

Long time no seen...

God jul i efterskott! :-)

2011-12-28 | 16:25:13
Bloggadress: http://gabbiiee.blogg.se/
Sofiya säger:

Va?! :D as bra ju! haha jag kollade hur många avsnitt det var kvar och då stog det 3, alltså att det bara skulle vara 13 på säsong 5! tyckte det var konstigt. Men dåså :D

2011-12-29 | 12:33:50
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Gabbi säger:

Hej igen!

Ja, nu är det dags att åka iväg ett tag igen :-)

Jag känner att det behövs innan man blåser bort här hemma!

Nästa år blir det nog Alanya igen om allt går som det ska med semester och sånt, då MÅSTE vi ju faktiskt ses!



Kram kram

2011-12-29 | 13:10:23
Bloggadress: http://gabbiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback