Arton; Nollfem

Maten står på spisen. Makaroner och carbonarasås. Nu väntar jag bara på att resten av sällskapet ska komma hem så vi kan äta. Jag är hungrig. Jobbet idag gick bra, och nu har jag stängning 2 dagar framöver. Första gången jag började på jula och var nyinflyttad här i hufvudstaden, älskade jag stängning. Började runt 12 - 1 och slutade runt kvart över 8 på kvällen och hann lagomt in till odenplan tills dess att Vicki (som jag bodde med då..) hade slutat sitt jobb och vi körde en sen kvällsfika eller afterwork på retro. Härliga tider. Nu däremot, nu kör jag hellre morgonpasset med start 6 eller 7..

Jag har förresten haft en lägenhet på g nu sen förra veckan, och idag fick jag besked att allt var klappat och klart. Från 15e februari har jag för första gången min alldeles egna lägenhet. 2 våningar, 2 sovrum, 2 balkonger, pool, 3 minuter till kontoret och till picasso, 7 -8 min till havet och en kvart till centrum. Ett sovrum är till mig, på den över plan. På den nedre plan blir det allrum för mesta dels, och sedan gästrum när någon själ kommer ner och hälsar på mig. 

Nu kom folket, så nu vankas det mat.! 

Kommentarer
Sofiya säger:

Gud jag vet inte gumman, beslutsångest :/

2011-12-08 | 16:31:05
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
rebecca säger:

självklart blir det ett besök hos dig i marmaris om jag kommer till turkan i sommar :D

2011-12-08 | 16:49:43
Bloggadress: http://ribekao.blogg.se/
anna säger:

Kul med egen lägenhet :)

ska själv ner och söka en i tunisien innan jobbet kör igång :) jobbar nere i tunisien för detur o ha följt din blogg under sommaren för o läsa hur de är borta i turkiet ;) hoppas de går snabbt nu så vi snart är tillbaka i bussen med mikrofonen ;b

2011-12-09 | 21:46:19
Bloggadress: http://aannaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback