Nitton; Tio

Söndag. Helt slut i huvudet och kroppen. Fredagen började med att jag for in till city och mötte upp Lena & Aykut för lite lunch. Åt thaimat i kungshallarna, mums! Efter vi setat och tjötat ett bra tag så skulle dom dra vidare, och jag drog hemåt. Träffade även Tom en sväng, finaste Tom. Han bor bara 20 min härifrån, hur bra som helst!

Lördags var det jobb, taggade inför kvällen och den som var mest på g och sken som en sol hela dagen var Jessica. Efter stängning gjorde vi oss klara lite fort och for in till slussen där det vankades julbord på Hilton. En väldans massa mat, en väldans massa efterrätter, en chokladfontän och ett sista hej då till Tobias som farit iväg på nya äventyr. Sjöng snapsvisor, pratade gamla minnen och skrattade så väldigt mycket att jag fick ont i magen. Efter det att vi hade ätit klart och dom stängde, så for vi upp en trappa till Eken bar. Dansgolvet är borttaget, vilket vi snabbt kom fram till att det var väldans dåligt då vi inte kunde köra knärycket.. Vars iaf lite drinkar, nån cider och väldigt mycket skratt där med innan haninge dök upp och det vars bestämt att vi skulle vidare till Pure. Jag följde med dit, och sedan mötte jag upp Rebecca och tog sällskap hem med henne.

Idag har vars en seg dag. Jag var väl inte den enda på jobbet heller.. Men har det vars julbord så har det! Nu ska jag iaf göra lite mat, sen ska jag hoppa in i duschen. Imorgon ringer kl 05;00.. Mysigt.! Och så var det inte det.. :PpPpPpPpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback