Pepparkakehatt och thai!

Eftersom det är Lucia idag, så har jag haft på mig en pepparkakehatt hela dagen. Riktigt behändigt var det när det blåste ute. Jag träffade upp Kirsi här utanför, for med henne på en liten shoppingvända och sedan for vi till Heron City och handlade thaimat. Kycklingspett med jordnötssås, hejsan på dejsan! For hem till henne med maten, åt för fulla muggar och snackade om allt mellan himmel och jord.

Jag har även fått depaturedate, den 25e februari kl 19.45 så lämnar jag landat och styr kosen mot turreburreland igen. 74 dagar kvar här i sverige, känns inte som någonting. Så som tiden har rullat på sen jag kom hem så kommer det bara säga poff. Ibland får jag lite funderingar på vad jag gett mig in på. Ska jag, helt ensam, fara till en stad jag inte känner till whatsoever, och där jag heller inte känner en enda kotte? Hum, lite creepy är det faktiskt.


Kommentarer
Emma säger:

Äh, det fixar du. Är väl inte någon som tror något annat?

2011-12-13 | 19:44:12
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback