Made a wrong turn, once or twice. Dug my way out, blood and fire. Bad decisions, thats allright. Welcome to my silly life.

jag står i valet och kvalet om jag ska fara till stockholm ikväll istället för imorgon bitti. problemet är att mamma inte är hemma och brorsan är i vemdalen så jag vet inte om jag kan fixa skjuts.. hm. knepigt. iaf, så har jag varit på stan idag med mikaela och dåjjz. dåjjz fick ju en liten tjej för en 4 veckor sen, jättesöt var hon! vi hängde i plus och fikade, sen gick vi runt i lite affärer. jag har även varit till skatteverket och hämtat ett personbevis tills ambassadbesöket imorgon. det som saknas nu är ett foto, men det får jag fixa i en sån där maskin i stockholm.

jag har blivit bjuden på kryssning den 25e. plus att malin kommer till stockholm då. vilket betyder att då får jag kramas massor med henne innan jag far. riktigt gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback