Somebody hit the lights so we can rock it day and night. People gettin' down that's right, from am to pm.

Sa jag förresten att idag på gymmet, så skulle jag kliva av crosstrainern och klev snett, så jag ramlade av hela skiten och slog i vänster smalben så att ett ca 10 - 12 cm långt blåmärke börjar växa fram? Eller att när jag skulle steka potatis så skvätte det upp kokhet olja på handleden så jag har ett fint brännmärke där nu? Inte det? Nehe, men nu vet ni iaf.!

Nu ska jag ta några skivor skogsholmslimpa, ösa på messmör, strunta i det faktum att jag inte tål mjölk och blanda ett glas oboy. Skogsholmslimpa med messmör nerdoppandes i kall oboy, det är kärlek.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

"Skogsholmslimpa med messmör nerdoppandes i kall oboy" - NU FÅR DU VÄL ÄNDÅ TA O GE DIG?!

2011-02-03 | 23:09:58
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Sofiya säger:

Okej :D hihi

2011-02-04 | 14:12:40
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback