Suddenly I saw the change that came into your eyes, I feel you were afraid to tell me why. I thought the thing called love would be forever.

Dag 3 - Mina syskon.

Storebror;
Min storebror heter Fredrik och är 29 år. Han jobbar på Avesta Data och är en av dom bästa människor jag vet. Han är smart, teknisk och väldigt allmänbildad, så han kan man fråga i stort sett vad som helst och han har svaret. Av mina syskon är han och jag mest lika. Till sättet det vill säga. Inte så jättemycket utseendemässigt. Vi kommer väldigt bra överrens och jag kan inte minnas någon gång när vi bråkat ens? Han har alltid gjort sitt bästa för att hjälpa mig när det varit svårt. Även när det inte är svårt så kommer han med tips och ideer och försöker pusha mig till att göra bra saker. Det som skiljer oss mest är väl att jag är mer rastlös och reser medan han är nöjd här hemma. Han förstår inte alla gånger varför jag far fram och tillbaka till turkiet, men det är det iof inte så många som gör. Men jag älskar han lika mycket för det. Världens bästa storebror. ♥ 

Lillebror;
Min lillebror heter Fabian och är 12 år. Min finaste lilla skrutt. Finns ingen som är så mysig som han. Det är ingenting jag inte skulle göra för honom. Jag vet att han tycker det är jobbigt med allt som händer mellan mig och Frida, och det gör ont i hjärtat när jag ser honom ledsen. Han sitter väldigt ofta bänkad framför sin dator, en äkta datanörd. En riktig teaterapa är han också, det kommer alla möjliga konstiga och udda ljud och rörelser från han lite då och då. Speciellt när han har sina kompisar här. Han kommer ofta och ger mig kramar när jag är ledsen, och försöker fixa till det så allt blir bra igen. Han är så omtänksam. När någon är sjuk så kommer han med mediciner, mat, dryck, tidningar. Ja, allt. Förra året när jag var hemma sjukskriven var han helt utom sig när jag sov så mycket pga av medicinen, så han var in och tittade på mig en gång i timmen så jag inte hade dött. Finaste finaste lillebror. ♥

                                                                                   storebror.



                                                                   lillebror.


Kommentarer
Emma säger:

Uh. Jo, för att få söka visum måste man bevisa att man tjänar pengar, och polisen kräver att man tjänar minst 225000 nok i året (18400 i månaden) för att kunna ge garanti och på så sätt bjuda in någon till Norge.



Man skall lämna in 3 lönnslipper, samt 3 månaders kontoutdrag och så beräknar dom det, för att sedan stämpla eller inte stämpla. Stämplar dom, kan man ansöka om visum.



Fattar du att jag är livrädd?

2011-01-31 | 14:43:09
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Emma säger:

Tack <3



och btw, du är allt annat än low life. Måste bara säga det. Trots att vi knappt umgåtts så vet jag det.

2011-01-31 | 14:49:13
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Emma säger:

Det är snarare lågt att uttrycka sig sådant. Men det vet du säkert redan så jag ehöver inte gå in på det :)



fan, du åker snart ju. Jag är nästan avis.

2011-01-31 | 17:13:54
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback