MARS!

idag är det första mars. wohoo! jag har nyss kommit hem från brorsan. jag gick dit imorse och åt frukost med mia och alva, sen hängde jag kvar där till brorsan kom hem på lunch. sen körde han hem mig, alva skulle få några små kompisar på besök så då är nog bara jag i vägen. ;)

nej ska man ta och göra någon nytta kanske.. skriva inköpslista, tvätta, bära ut stora resväskan som jag skulle gjort igår, börja packa den lilla väskan.. fast vore ju rätt skönt att sova en sväng också när jag tänker efter..

                                                                                    vilostund i soffan. ♥


Kommentarer
Anna säger:

Svar:

Haha ja några kilon i ansiktet :D

Jag har ju naturligt runda kinder men nu var de tydligen lite rundare ;)



Haha, ja det är underbart här!

Har gått runt i solen hela dagen :)

2011-03-01 | 16:33:56
Bloggadress: http://annfor.blogg.se/
Emma säger:

Jag förstår...



Nejmen, hur kan du vara ivägen? Nog skulle man nog kunna göra ett expriment och se hur lång tid det tar innan kidsen börjar skämmas för en, men det kanske man undviker...

2011-03-01 | 19:13:25
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback