Deturfamiljen.

Idag har jag lite extra saknad i kroppen. Jag har kikat igenom alla bilder från året, och vilken fin deturfamilj jag har! Helt underbara människar, på alla sätt och vis. Både dom som är kvar, och dom som gett sig av vidare i livet. Jag är så lyckligt lottad att fått träffa alla dessa och jag ser så fram emot att få träffa dom igen, att få vara dom nära nästa säsong. Alla nya äventyr vi kommer göra, alla dessa gäster vi kommer ta hand om. Skratten. Tårarna. Festerna. Draman. Ja, allt. Nästa år kommer bli grymt, jag har sjukt höga förväntningar! Fina, fina detur.


























Kommentarer
Fraj säger:

Härliga bilder! Kan vi inte bara snabbspola förbi vintern?

2011-11-22 | 20:24:29
Bloggadress: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback