Mittbena och Twilight.

I onsdags efter jobbet for jag in till Medborgarplatsen och träffade Emelie. Hon var här i 08-town och jobbade lite extra, så då vars det en väldans lång fika på Muggen på Götgatan. Mycket trevligt. Sen for jag hem, kikade lite på 90210 och sen vars det sängen. Vaknade torsdag morgon av ett sms från jobbet och fick förfrågan om jag kunde jobba. Jo, men visst. Har aldrig kunnat säga nej när dom frågat. Så det var till att dra på sig den röda skjortan igen och köra stängning. Hem sent, upp kvart i 5 dagen efter. Ingen lyckad kombo. Så i fredags fick jag stå i kassan, tog väl några minuters repetition innan jag stog själv. Är ju lite grann som att cykla, det sitter i ryggmärgen! Dagen gick iaf jättefort, och sen fick jag fara hem. Nu står det på schemat att jag är ledig fram tills onsdag.

Igår mötte jag upp Nathalie i Kista och gick på bio. TWILIGHT!! Underbara filmen! Jag älskar Jacob, fina fina karaktären. Såklart slutar den när det är som mest spännande, men så är det alltid. For sedan hem till Nathalie på ett glas vin & lite tjejsnack innan hon skulle iväg på middag och jag skulle hem till Therese. Var väl hemma strax efter 12 snåret inatt, drack lite vaniljte och kikade på medium innan jag slocknade.

Idag är det kalas här hemma, Melvin fyllde 4 år igår nämligen. Så tänkte att man kanske ska göra sig lite klar innan folket dyker upp vid 2 tiden.?

Just, jag kände för en förändring igår så jag slängde om sidbenan till en mittbena. Vars riktigt bra faktiskt, får nog köra på det här ett tag.!

"I loved you with the fire red, that's now turning blue.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback