Alanya - 31a juli 2012

JAG ÄR HEMMA! Nu ligger jag med datorn i knät i Hannes säng medans hon försöker beställa take away frukost. Kom hem för ungefär en halvtimme sen efter en resa från midnatt igår. Trodde mina ben skulle växa fast på stolen ett tag, men hej, jag kom fram hem i vilket fall! Och så skönt det är att vara hemma! Borta bra med hemma bäst. Jag är nöjd över mig själv att jag gjorde det här, att jag testade något nytt. Nu är det nya planer på gång för nästa säsong, så vi får se hur det blir med det. Spännande är det i vilket fall!

Nu har jag slängt in en tvättmaskin, och efter det blir det en till, och sen en till. Efter 7 veckor utan tvättmaskin och endast handtvätt, förstår ni hur skönt det var att slänga in allt och trycka på start? Ska ta och ringa till kontoret också och se när jag börjar på jobb idag. Shopping står på schemat, följt av möte och prata med våran nya samarbetspartner. Dom bjuder på middag efter det, och sen är det faktiskt fest! Välkommen hem fest, helt enkelt. Sen att underbaraste Tess har kommit till Alanya, gör inte saken värre! Inte träffat henne på ett år, så stor risk att jag kommer krama sönder henne när jag ser henne.

Kommentarer
Emma säger:

Tuppelura, när åker du till Sverige? :)

2012-07-31 | 15:12:53
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback