Aug. 06, 2013 - Marmaris

Igår införskaffade jag, Cecilie och Jenna oss en flaska karadüt vin och fortsatte att fylla sidorna i våran "The book of Shame". Haha, den boken alltså. Så mycket roligt som står i den, så mycket dumheter vi gjort! Ahlgens bilar, chips och dipp från Danmark dukades också fram på bordet. En lyckad hemmakväll.
 
Idag är jag däremot rastlös. Det kryper i hela kroppen och jag vill bara ut ut ut. Till B52, Backstreet Garden. Se på folk, dricka drinkar och dansa. Men mitt öga är inte ok än, och att gå ut med ett sminkat och ett osminkat öga alternativt helt osminkad - finns lixom inte på världskartan. Nästa chans till utgång är på lördag, insallah är mitt öga ok då!
 
Min hemlängtan kryper sig fram och gör sig påmind mer och mer nu på senaste. Kanske för att jag har mycket att se fram emot min semestervecka? Väldigt många fina ansikten har klaffat in och kommer vara där samtidigt, min vackraste Tom bland annat. Lyckorus på hög nivå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback