Aug. 11, 2013 - Marmaris

Efter att hotellbesöken vara klara 11:20 idag, knatade jag och Cecilie hem. Bytte om till badkläder och tog luftmadrassen under armen och styrde kosen mot O'yes. Åt lunch, och sen låg vi och plaskade i vattnet ett par timmar. Hur skönt som helst! Brännan börjar ta sig - bästa! På onsdag blir det heldag på stranden, här ska stekas!
 
Ikväll spelar Fener mot GS. I halvlek ringde jag till C, han fyller nämligen år idag. Samtalet hade ju varit roligare om Fener hade kickat in ett mål innan, C är nämligen GS;are. Hur som, han var övertygad att dom skulle vinna eftersom det är hans födelsedag. Let's see how it ends!
 
Nu ska jag ta mig något att äta, och sedan dra på uniformen. Våra kära gäster från Bergen, Haugesund, Trondheim och Ålesund ger sig av för säsongen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback