Dec. 22, 2013 - Kopparberg

Igår åkte jag med Storebror och tjejerna hem till Mamma och co i Kopparberg. Och här är jag fortarande. Igår busade vi en hel del, och ännu mer idag. Finaste små tjejerna som finns! Nu har dom åkt hem, och jag sitter i mammas kök och studerar. Jag har en jobbintervju om ca 2 veckor, så nu lusläser jag hemsidan så jag är väl förberedd. Har tänkt att jag ska börja skriva ned lite saker jag undrar över också, så jag inte glömmer en massa under intervjun. Jag är riktigt laddad, 2 av mina fina vänner ska också på intervju för samma företag. Om vi alla får jobben - kan det knappast bli bättre! Jag känner på mig att 2014 kommer bli ett super år. Så mycket tankar och planeringar, lika bra att göra planer efter hela alfabetet så har man mycket att välja mellan. På gott och ont. Beslutsångest är jobbigt det med, men jag har en bra känsla! Nu hoppas jag bara tiden går lite fortare så det är dags för intervjun.
 
Nu är det dags för en paus - och en stor kopp vaniljte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback