Dec. 26, 2013 - Kopparberg

Annandag jul. Fem dagar kvar till 2014. Känns konstigt, but then again, det tycker jag varje år i slutet av December. Förra året var jag inte ens vaken vid 12-slaget. Det har jag tänkt vara i år. Med ett glas champagne i handen. Skåla in det nya, och lämna det gamla. Precis som det ska vara.

Annars händer det inte så mycket här hemma i Sverige. Det är tyst här ute i skogen. Endast regnets smatter hörs mot fönsterrutan. Jag börjar bli rastlös och hoppas på att bilen blir fixad imorgon så jag kan ge mig ut på en tur. Bara me, myself and I och hög musik. Sjunga för full hals och bara köra längs med vägarna. Frihet. Lycka. Ensamhet när den är som bäst.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Kör hit.

2013-12-26 | 19:01:02
Bloggadress: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback