Dec. 31, 2013 - Alanya

I söndags natt var det dags att säga hej då till familjen och bege mig av hemåt igen. Resan gick bra, oerhört bra. Allt gick jättesmidigt och väldigt snabbt - vilket fick mig att tänka att nu kommer något annat att gå fel. Och på Antalyas flygplats står jag när en vakt kommer fram och frågar vad jag heter för att dom har hittat en väska i Istanbul som inte kommit med planet. Såklart att det var min väska. Vad annars? Haha. Jag for hem, och sedan ringde dom när min väska hade kommit. Jennifers man hämtade upp den, och kom med den till Alanya.

Åt middag med älskade Sophia, drack vin och tog en tur till Istanbul. Det är så oerhört skönt att vara hemma. Min fina, älskade lägenhet. Det är påfrestande att bo hos andra människor, så skönt att vara tillbaka i mitt egna place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback