Marmaris - And it keeps coming more..

Hemma 7 imorse, Oslo hade problem med att få med rätt bagage till rätt flygplats, vilket resluterade i ett gäng mindre glada gäster. Minst sagt. När det händer nattetid också, blir saken bara bättre! Eller..? 
 
Mitt mood var ju inte direkt det bästa när jag kom till flygplatsen heller, telefonsamtal efter telefonsamtal från olika om vad G pysslar med, eller vem han pysslar med nu rättare sagt. Vissa saker gör man bara inte, det finns "regler". Man visar respekt, man tänker twice. Men tydligen inte. Jag borde inte bli förvånad. Varken av honom, eller av henne. Han förnekar, och hon menar på "Fanny är ju ändå inte här, så det skiter jag i.." Jag är så oerhört trött på respektlösa människor, att jag kan kräkas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback