Nov. 01, 2013 - Side

Äntligen är oktober slut. Äntligen har november börjat. Sista tre veckorna kvar på säsongen nu, sen blir det semester. Första året som jag inte tackat ja till jobb i Sverige, första året som jag bara ska glassa och njuta av min ledighet. Jag önskar det fanns en knapp så man kunde snabbspola lite - men den som väntar på något gott.. 

Idag är det fredag. Klockan ringde 06;45. Simon skulle åka hem och jag skulle hämta upp några danska gäster till flygplatsen. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ätit tonfisksallad, tittat på senaste Vampire Diaries & Criminal Minds, duschat, facebook'at. Ja, händelserik fredag. Snart ska jag iaf iväg och hämta upp Sundsvall som även dom ska fara hem, och senare inatt Arlanda. 19 flyg kommer bli 4 den här helgen. Listorna är så små, så små.. 

Nej, dags för en kopp te och Greys Anatomy. Slänger in lite bildcollage om vad som hänt senaste tiden.. Ciao bella!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback