Nov. 05, 2013 - Alanya

Jag ligger i sängen på Azak Suit med Takida i lurarna och skavsår på höger fot. Jag började dagen med frukost på Bella Alanya med Pia. Åt alldeles för mycket - men gott var det! Efter det gav jag mig av till olika mäklare för att titta på lägenheter. Vilket visade sig vara svårare än jag trodde att hitta. Alla var verkligen jättefina, helt nyrenoverade med senaste inredningen. Men its all about the location! Jag vill inte bo vid Anadolu, Kale, 35m gatan och annat dylikt. Jag vill bo nära stranden med ett par minuter till kontoret. Men det verkar som att hela Alanya vill bo där.. Oh well, jag har fortfarande tid på mig så insallah hittar jag något bra framöver! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback