Nov. 10, 2013 - Alanya

Igår skrev jag kontrakt på en lägenhet. Äntligen. Den 19e november får jag nycklarna - och flyttlasset går. Längtar jättemycket. Ett år ligger kontraktet på, så jag slipper flytta nästa säsong. Hur underbart..?

Jag fick med mig Carro till Alanya, och efter att vi fixat med kontraktet for vi till lojman och gjorde oss iordning. Vi for till SushiCO där Teresia och Annika väntade. Jag älskar Sushi! Så sjukt gott. Vidare till Ev, och sedan Hollywood och Istanbul. En helkväll med andra ord. Riktigt kul hade jag, fina fina vänner i min närhet. Bättre kan det inte bli..

Idag har vi varit uppe i Kale. Gått runt, myst, druckit tea och bara vart. Livet! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback