Nov. 12, 2013

Idag är en dag där tankarna snurrar och känslorna löper amok. Sophia frågade mig vad som hände? Och jag vet inte. Helt ärligt, vart gick det fel? Allt gick bra, och så bara en dag var jag hux flux inkörd på samma spår, samma bana. Igen. Med ett förlutet som kommer ifatt mig allt för fort. Rebecca hjälper mig, alltid. Jag ska krama sönder henne när jag ser henne nästa gång. Min fina, fina vän. <3
 
I am nuts for real, but I'm okay with that. It's nothing, I'm still friends with the monster that's under my bed. Get along with the voices inside of my head. You're trying to save me, stop holding your breath. And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback