Nov. 25, 2013 - Alanya

Det har varit ett par väldigt bra dagar. I fredags checkade jag ut från lojman i Side och satte mig för sista gången (insallah) på den lilla guppiga dolmusbussen tillbaka till Alanya. Mötte upp Jenna och gick till Migros för storhandling. Vi kom hem, drack vin och lagade fajitas.Gjorde oss klara och sedan for vi ut. Mycket trevlig kväll, många fina ansikten som var ute. Lördagen var lite sämre, både jag och Jenna dog bakisdöden och det enda vi kunde göra var att ta oss en återställare till frukost. Var soffliggande mest hela dagen, och sedan var det bara att tagga till igen - lördag och allt. Också en väldigt lyckad kväll på många sätt. 
 
Igår på eftermiddagen kom Tine och Serhat förbi. Vi drack massa te, snackade massa skit och åt tacos. Vid midnatt stupade jag i säng och drog mig upp vid lunchtid dag. Sen har vi varit ute och köpt nytt lås till ytterdörren så vi kunde byta det.. Och det var enklare att skruva isär det än jag trodde. Tänk så händig man kan vara när man bara vill. ;) Försökte oss på att få in datorbilden i tvn också så det är lite större bild att se film på. Efter nästan en timmes trixande utan framgång så så Usbingången på sidan av Tvn. High five, att vi inte kollade efter det på en gång. Haha, oh well. 
 
Nu ska vi strax laga mat och sen ska vi dricka glögg. Jenna tog med sig en flaska när hon kom - yummy yummy in my tummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback