Sept. 15, 2013 - Side

Idag på min norska arrival insåg jag faktiskt hur mycket jag älskar mitt jobb. Det har varit en svacka senaste tiden, men idag gick det upp för mig igen. No place I rather be than in the bus. 46 glada, skrattade gäster. Underbart! Jag fick både kramar och en slant i dricks - världens bästa jobb!

Ikväll är jag ensam hemma, Sabina for till Alanya. Tänkte följa med, men så tänkte jag ekonomiskt och valde att stanna kvar här. Strax efter fick jag reda på att en fin vän kommer tillbaka från sin semester imorgon, dålig timing. Men jag får ta mig dit snart och träffa honom. Var allt för länge sedan!

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på en film - sen sova. En tidig kväll kan behövas. Najtyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback