Feb. 04, 2014

Idag vart det tidsbokning för mitt Ambassadbesök. Den 20e Februari är det dags. Yeeey! Jag åker till Stockholm redan dagen innan, så jag kan ha en myskväll med Rebeccalulu. Skräckfilm och säkerligen en sjuhelvetes massa snack om livet (läs; våra dramaqueens vi har i turreland). Som vanligt, varför ändra på ett vinnande koncept? Och sen efter det väntar 4 veckor i Sverige innan det är dags för säsongsstart! 
 
Jag har fått ett nytt beroende. Ni som känner mig vet att jag är den typen av människa. Hittar jag en maträtt jag gillar, så kan jag äta den varje dag i flera veckor. Hittar jag en serie, kan jag se 10 säsonger på raken utan att avbryta. Samma med låtar. Jag spelar samma låtar om och om igen, tills det dyker upp en ny låt och den tar över. Och nu har jag fastnat igen. Den här låten fastnar jag för med jämna mellanrum, så det är ingen ny låt. Men den spelas ändå på repeat. Over and over again. Timme efter timme. Jag sjunger för full hals, och jag kan tänka mig exakt hur fint det låter. Tur jag är ensam hemma för tillfället! Enjoy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback