Feb. 20, 2014

Jag befinner mig i ett, inte alltför kallt, men snöigt Sverige. På bussen påväg mot Örebro. Det är faktiskt med ett tungt hjärta jag lämnar Stockholm. Jag har inte insett hur mycket jag saknar våran vackra, underbara huvudstad. Efter flygförbud (eller rättare sagt landningsförbud) i Istanbul igår så kom vi iväg från Alanya 2 timmar senare än vanligt. 4 timmar till följdförsening i Istanbul och jag satte min fot på svensk mark alldeles för sent för att hinna kramas med älskade Tess innan hon for härifrån. Men snart ses vi, och då kommer jag ha henne ca en halvtimme ifrån mig i 8 månader. Mötte upp Sophia en snabbis för att få lite papper och sedan åkte jag till Rebecca. Våra munnar gick i 190, som vanligt. Hon bakade scones som vi smaskade på samtidigt som vi drack några koppar te. Världens bästa kväll. 

Idag vart jag väckt av en hantverkade som stormade in genom dörren. En sjukt snygg sådan, så det gjorde inte allt för mycket. Gjorde mig klar och for till Ambassaden. Det hela gick på ett par minuter, och jag vet inte om jag är mer nervös nu än innan? Kan det verkligen gått så enkelt den här gången..? Insallah! Nathalie mötte upp mig på centralen för ett par timmars skvaller och framtidsplaner. Helt galet vilka underbara människor jag får ha i mitt liv! Kärlek till er ❤️ 





 

Kommentarer
Rebecca säger:

Huvudstaden har saknat dig <3

2014-02-20 | 20:18:17
Bloggadress: http://nattstad.se/rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback