Feb. 24, 2014 - Kopparberg

Min sömn är helt ur balans och jag stängde av datorn vid 07 imorse. Inte ok. Det är det värsta med att vara sjuk, min dygnsrytm blir alltid fuckad efteråt. Måste försöka om det asap. 

Hur som, jag vaknade alldeles för sent. Dock var det fortfarande ljust ute, och det får man tacka för. En avi från Turkiska Ambassaden hade dykt ner i brevlådan, så jag tog bilen till Ica och hämtade mitt paket. Magen vände sig några varv, som vanligt, när jag öppnade det. Men det gick bra, arbetstillståndet satt i passet. När jag kom hem fick jag dessutom min flygbiljett. Så nu är det väl bara att försöka få tiden gå någorlunda snabbt så vi kan kicka igång säsongen. 

- Say something, Im giving up on you. I'll be the one if you want me to. Anywhere I would have followed you. Say something, Im giving up on you..




Kommentarer
Rebecca säger:

Visste att du skulle gilla låten :)

Glöm inte komma hit dagen innan du drar så vi kan myyyysa <3

2014-02-24 | 20:31:08
Bloggadress: http://nattstad.se/rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback