Feb. 26, 2014 - Kopparberg

Idag kände jag att det var dags för en ny mobil. Min älskade 4s börjar bli sjuk, och fungerar inte alltid som den ska. Så jag for till Mobilbutiken och införskaffade mig en 5s, guldfärgad. Så fin, så fin. Jag är grymt imponerad av Apple att med bara ett tryck från iCloud så ser den nya mobilen exakt ut som den gamla. Dagens teknologi.. ;) Och även om Tess säger att det är same same med mobilerna, så är min guldfärgad och har fingeravtrycksläsare. Mihihi! 

När jag är inne på min vänner, så började Sophia med ett mission för ett tag sen. Jag tänkte att jag ska faktiskt inte vara sämre, så jag körde på jag med. Jag har passerat lite över en vecka nu, och det känns ok. Inte bra, men inte dåligt heller. 






Kommentarer
Sofiya säger:

Vad för mission?!! :D go Fanny, go Fanny!!

2014-02-27 | 12:55:25
Bloggadress: http://nattstad.se/Sofiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback