Jan. 01, 2014 - Alanya

1. Gjorde du något i år som du inte gjort innan?
- Släppte in honom.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Gör inte nyårlöften, sätter mer mål och dom uppnåddes inte riktigt på det sättet jag hade planerat..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Marina

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej

5. Vilka länder besökte du?
- Sverige, Turkiet och Grekland.

6. Är det något du saknat 2013 som du vill ha 2014?
- Utmaningar inom jobbet.

7. Vilket datum från 2013 kommer du alltid att minnas?
- 14e februari.

8. Vilken var din största framgång 2013?
- Att jag tog in Hanne's råd och lärde mig att släppa lite på muren jag har runt omkring mig.

9. Största misstaget 2013?
- Att jag litade på fel personer.

10. Har du vars sjuk eller skadat dig?
- Bröstbensinflammationen ligger fortfarande och trycker och kommer som ett brev på posten ibland. :)

11. Bästa köpet?
- Inget som dyker upp i huvudet..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Min & Hannes semester..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina fina vänner & G.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2013?
- Taylor Swift - I knew you were trouble, Taylor Swift - Red, The Passenger - Let her go, Michael learns to rock - Take me to your heart. 

15. Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra?
- Ledsnare. Jag har varit gladare och lyckligare än jag varit tidigare - men jag har samtidigt aldrig varit så ledsen och mått så dåligt. Och dessvärre var dom dåliga tillfällena fler än dom som var bra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Sparat mer pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Lyssnat på fel människor.

18. Hur tillbringade du nyår?
- Middag här hemma med Jenna, Sophia och Camilla. Vid 12-slaget stod vi nere i hamnen med champagne och skålade innan vi fortsatte till Hollywood och avslutade på Istanbul.

19. Blev du kär i år?
- Ja!

20. Favoritprogram på tv?
- The big bang theory

21. Bästa bok du läste i år?
- Jag har faktiskt inte läst en endaste bok i år..

22. Största musikaliska upptäckten?
- Kan inte komma på någon..

23. Något du önskade och fick när du fyllde år?
- Jadå!

24. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
- Middag här hemma, drinkar på Ev. Kalas på Istanbul och The Doors.

26. Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
- Jag önskar jag hade träffat min familj mer. Att jag hade lyssnat mer på mina vänner.

27. Hur skulle du beskriva din stil 2013?
- Skjortor & armfritt.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Joseph Morgan & Ian Somerhalder.

29. Vem saknade du?
- Många, väldigt många..

30. De bästa nya människorna du träffade?
- Många, väldigt många här med..

31. Hur ser det nya året ut?
- Det är 365 oskriva sidor i årsboken 2014. Jag har hört att det kommer bli en grym bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback