Jan. 15, 2014 - Alanya

Idag hade jag möte. Och mötet slutade med att jag inte längre är arbetslös. Jag tror att jag har skinit mer än solen idag. Så oerhört skönt, en sån lättnad. Och jag är grymt laddad, det känns så bra i hela kroppen. Det känns så rätt. Att 2014 skulle bli en grym bok skrev jag redan vid årsskiftet - och so far kan jag verkligen inte klaga. Allt går som jag vill, som jag önskar. Efter mötet kände vi för att fira lite grann. Med en filt på stranden, jordgubbar, vin och musik. Livet kunde inte vara bättre just nu. Lycka hela vägen ut i fingerspetsarna <3

Kommentarer
Marlene säger:

Vad kul! Grattis till nya jobbet. :)

2014-01-15 | 19:39:12
Emeliie säger:

Vad ska du jobba med?
Vad har du tidigare jobbat med?
Du har väl bott i Alanya väldigt länge nu?
Jag menar.. Vad har du försörjt dig på, vad har du jobbat med och hur är livet där nere?

2014-01-18 | 17:24:07
Bloggadress: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback