Juni. 23, 2014 - Kopparberg

Pga oroliga situationer i Sverige valde jag att flytta min semester, och lämna Turkiet. Dock var det inte så enkelt som jag hoppats på, men resa ska vara spännande sägs det. Flygförsening, systemfel, stoppad i passkontrollen. Ja, vad gick egentligen rätt? Jag fick iaf åka buss från Sabiha Gökcen till Atatürk, vilket var amazing. Jag har helt glömt bort hur mycket jag älskar Istanbul. Denna vackra, underbara stad. Jag satt såklart på guidesätet och visste inte riktigt åt vilket håll jag skulle titta. Busschauffören skrattade åt mig, och saktade ner lite grann när jag skulle ta bilder. 

Till Stockholm kom jag iaf till slut, där min fina storebror mötte upp med och vi körde till Avesta. Jag spenderade första tiden med honom och hans familj, innan vi igår åkte ut till Mamma. Här är jag nu, och vi får se hur länge jag stannar.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback