Sept. 18, 2014 - Stockholm

Igår var jag hos läkaren igen. Han försökte få fram att min sorg aldrig kommer försvinna, men jag kommer behöva lära mig att leva med den. Hitta ett sätt att ta mig ur sängen varje dag. Att det är okej att jag inte tänker på Frida 24/7. Att det är okej att vara glad ibland, även om sorgen bränner genom ryggraden, i alla celler i min kropp. Men kommer smärtan i bröstet någonsin försvinna? Den finns där jämt, och ibland så intensiv att mina ben faller undan under mig och luften försvinner ur mina lungor. 

I förrgår valde jag ut kläder till Frida. Kläder hon ska begravas i. Hennes sista outfit. Jag gick på magkänlsan, och hoppas hon blir nöjd. Jag la ner ett par strumpor i påsen också, så att hon inte ska frysa om fötterna. 

Kommentarer
Deniz säger:

<3 <3 <3

2014-09-20 | 16:40:55
Bloggadress: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback