skvallertanter

jag och min finaste malin har kommit underfund med att det roligaste är ju ändå att läsa massa skvaller på alanyaforum. vi har inget liv, jag vet. men vad ska man göra när man sitter här hemma i sverige, och inte på det finaste the doors med en eller två blow jobs i handen? PRECIS. DET ÄR JUST DET SKA MAN GÖRA. okej, missuppfatta mig inte nu, vi snackar lika mycket skvaller på the doors också. men iaf. :)


sen har jag minsann hittat en lägenhet till oss nästa år. där det finns CYKLAR. 2 stycker dessutom. kan det bli bättre? någon kommer lätt få en jävla cykel fastkedjad i sin bar nästa år, mahahah. och även, HADIIIII YAAA. IKI TANE BLOW JOBS. SIMDI!! om han inte är där nu, det till säga. ;) sen kommer det nog pluppa upp en jäkla massa roliga fyllekommentarer från oss också, tack vare just alanya forum..


nästa år kommer bli så jäkla great! jag och malin, tillsammans i en lägenhet i alanya. från april - oktober. vi ska ju till norge och rensa fisk. gissa vilka som kommer lukta smaskens? ;) men, vad gör man inte för lite para så man kan fara till alanya, och the doors? men först och främst, alanya den 30e september om vi får bestämma. och billigt ska det vara! :D springa in på the doors, hallå ja. vart är drinkarna? HADIII. ja, ni fattar. ;) för att sedan gå vidare till robin hood och sätta händerna för ögonen på murat och säga; guess who? hick.

Kommentarer
Malin säger:

Hahaha än en gång får du mig att skratta så jag håller på dö :D "2 cyklar" du är för rolig darling. You make my day! HADIII YA CAGRI!

2007-08-31 | 15:00:41
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback