Juni. 29, 2014 - Alanya

Tiden i Sverige gick alldeles för fort. Det var med ett tungt hjärta som jag satte mig på planet tillbaka till Turkiet. Men it is what it is..

Imorgon är det återigen Måndag, och en ny vecka börjar. En riktigt bra vecka dessutom. En hel del planer är gjorda, jag har två dagar ledigt och älskade J kommer från Sverige. Idag är livet på topp!

Juni. 23, 2014 - Kopparberg

Pga oroliga situationer i Sverige valde jag att flytta min semester, och lämna Turkiet. Dock var det inte så enkelt som jag hoppats på, men resa ska vara spännande sägs det. Flygförsening, systemfel, stoppad i passkontrollen. Ja, vad gick egentligen rätt? Jag fick iaf åka buss från Sabiha Gökcen till Atatürk, vilket var amazing. Jag har helt glömt bort hur mycket jag älskar Istanbul. Denna vackra, underbara stad. Jag satt såklart på guidesätet och visste inte riktigt åt vilket håll jag skulle titta. Busschauffören skrattade åt mig, och saktade ner lite grann när jag skulle ta bilder.

Till Stockholm kom jag iaf till slut, där min fina storebror mötte upp med och vi körde till Avesta. Jag spenderade första tiden med honom och hans familj, innan vi igår åkte ut till Mamma. Här är jag nu, och vi får se hur länge jag stannar..

Juni 13, 2014 - Alanya

Fredag. Fredag den 13. Jag har feber och min hals är långt ifrån bra. Jag har precis kommit hem, slängt in en tvättmaskin och lagt mig på soffan. Så oerhört skönt att ligga ned, med Vampire Diaries på TVn.

För några dagar sedan packade jag ihop varendaste lite sak i min lägenhet, och flyttade därifrån. Min bästa Tine hjälpte mig, utan henne hade jag nog fått hålla på halva natten. Det känns sorgligt att lämna den, men jag har sovit mer hos G än jag gjort i den lägenheten sen jag kom tillbaka i Mars. Jag har dessutom mitt andra boende här ute i Avsallar. Två lägenheter är onödigt, helt enkelt.

Nu återgår jag till VD, heippa!

Juni. 01, 2014 - Alanya

Juni är här, och jag är åter i Alanya. Dagarna gick alldeles för fort, det är tur att det inte är allt för lång tid tills jag ska tillbaka..

Vädret är inte på topp idag, men jag älskart! Lite regn är alltid välkommet, blixtrar lika så. En tromb flög förbi också, hur coolt som helst!

Nu ska jag börja rulla hemåt. Jag och en kompis har ätit middag på Roberts Coffee, så nu är jag verkligen mätt och belåten. Sängen är renbäddad och jag ska krypa ner direkt jag kommer innanför dörren. Later people!