20e december - 07

JÄVLA ÄCKELBILJETTER ATT VARA SLUT. hur är detta möjligt? JAG OCH TOM SKULLE JU HA 2 STYCKEN. cepe hotellet. kul att vara där till klockan 7. NEJ. jävla skit.


tro på fan att jag fick slå in en till jordglob idag. jag har fått slagit in 3 av 3 möjliga. underbart! jag som hatar det. men men, 3 dagar kvar nu med paketinslagning, sen ska det väl förhoppningsvis vara slut. ska bli så skönt att vara ledig måndag, tisdag & onsdag. sen jobba torsdag & fredag, sen ledig igen! jag ska sooooova. det förtjänar jag, efter ha jobbat 8 timmar varje dag, måndag till söndag.


har iaf inhandlat lite grejer till mitt barskåp idag
- 6 st bacardi breezer watermelon
- 3 st gravendal päroncider
- 2 st kopparbergs starkcider päron
- 4 st varm&kall äppelvin
- 2 st Aquatini Strawberry Crush

så kommer kahluan och passoan i början av januari. det blir nog bra det där till slut!


på söndag blir det mys med familjen ottosson. jag ska tränga mig på och vara med och spela bingolotto.. och dricka glögg. JAG SKA DRICKA MASSOR MED GLÖGG. yuuuummie.!


johanna är hemma nu också, skitbra! nu kan vi ta upp våra nattliga samtal i flera timmar igen. ;)
jag ska försöka tvinga mig själv att vara hemma i sommar, eller ja, några veckor
kan man ju vara borta, men sen ska jag vara hemma & jobba jobba jobba.
spara pengar som fan och sedan dra vidare till asien.
kina, thailand, malaysia, australien.
JAG VILL ÖVERALLT.
har redan 8.000 i ressparkassan, så det är till flyget iaf!
nu är det bara resten kvar. =)
sen så måste jag ju vara hemma i slutet av juli också, så underbart kul!
jag längtar verkligen. kan inte tiden gå lite fortare?

ni är så jävla bra. <3
image35

Kommentarer
Johanna säger:

ja, nu är jag hemma :) men du jobbar ju nu för tiden och måste sova, trååååk.. tyckte bättre om du när du kunde va vaken lika mkt som mig :P

2007-12-22 | 02:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback