far, jag kan inte få upp min kokosnöt..

ännu en gång har jag somnat efter jobbet. sådär lagom bra! men jag är så sjukt trött när jag kommer hem, och har ont i fötterna som få, så sängen är väldigt lockande då.. men men, en liten power nap på en timme har ju ingen dött av direkt, och jag kan ju iaf sova på natten så det är väl skitsamma egentligen. lär väl vila nu innan malin kommer, då blir det nog inte en lugn stund! ;) snart snart snart!


åh, kan det inte bli sommar nu? jag längtar som en jävla tok. det kommer bli så sjukt kul & underbart. kan inte dom här månaderna gå fort och det är juli nu? pleeeease. <3


tro på fan att jag fick slå in en till jordglob i fredags, uuuäh! och en papperskorg idag, dock hittade jag en kartong till. så det var ju bra! men jordglobar hatar jag! hoppas vi inte får några fler innan jul, jag vill då inte slå in några fler..
 

nej, ska kila på hannibal rising nu! hojt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback