I would like to rock, ROCK!

EN dag kvar nu, sen är jag ledig! =) Sköööönt. Johanna, då ska vi har våra nattliga samtal! Det var väldigt längesen nu, och behövs verkligen! :D


Har tittat på alla mina alanya bilder genom åren, vilka minnen! Även om det inte blir lika länge nästa sommar, så blir det alanya absolut! Det börjar redan klia i fingrarna, och hur skulle det se ut om jag inte åkte ner? Jag hoppas du får ledigt Malin så vi kan åka ner några veckor.. =) Johanna & Emelie, ni borde verkligen följa med ni också! Så jäkla kul! Karaokebaren, tequila och nya frisörer, hur bra låter inte det? Haha! Sitter och lyssnar på The Doors musik, kan det inte bli sommar så jag får sitta där vid terassen, lyssna på the ark och få drinkar av adil & bilgin?


På lördag får jag ny mobil, yiiiha! Mamma får en ny när hon tecknar om abonnemanget, och då ska jag få den, så tar hon min. Mycket bra tycker jag! =) Så nästa lördag blir det elgiganten och välja en ny!


Jag vill åka bort. Långt bort. Till värme. Mina resnerver är på topp, jag har varit hemma alldeles för länge nu.. Såg på lotto att en vann 15 miljoner ikväll, GRATTIS SÅ JÄVLA MYCKET! why not me? får hoppas att man vinner något imorn på binoglotto, men hur stor chans är det?


Äh, nu ska jag se klart filmen. Tjing tjong!

Kommentarer
Johanna säger:

Absolut NYA frisörer :D

2007-12-23 | 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback