men jag har bara regn hos mig..

idag har jag säkert slagit in sisådär 1000 paket. har varit hur mycket som helst att göra idag, fick kasta i mig en baguette till lunch och sen ut igen. fick slå in en jordglob också, kul! den var ju inte alls stor och klumpig och otymplig. men men. det vart väl bra tillslut iaf. ingen är gladare än jag att det är fredag imorn. sista dagen sen helg! fy fan va skönt. jag ska vila hela helgen. se på harry potter och hannibal raising. eller ska på hotellet och äta imorn med fanny och sen kanske kanske kanske kila förbi jimmy & therese en snoa på kvällen och dricka lite vin. ska dock inte ut på hotellet! tror jag. äsch, vafan. den som lever får se.


imorn är det begravning också, men jag ska inte gå. mamma & bror ska gå.


på onsdag eller torsdag kommer malin. ska bli så skönt att träffa henne igen. det kommer ju bli fylleslag nästa helg, vi vet ju hur det är i alanya, så varför skulle det vara annolunda här? åh, älskling. snaaaaart. =) <3 och sen kommer förhoppningsvis emelie och emma också. födelsedagen kommer bli great! :D jag, malin & alex måste hitta på något kul att ha på oss, så att ALLA ser att vi fyller år. hihi. jag har köpt en klänning också, kvällen till ära! och min ondaste och elakaste vän ska till sthlm och festa istället. PUCKO! men vi ska iaf ut på fredag så. ;)


nej, nu ska jag sova. är trött som en gris.
tack och bock. HADI BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback