dricka hemkört och cola

helgen har varit helt toppen!
i fredags gjorde jag inte så mycket, var och solade med brasse. inte så mycket mer efter det.
på lördagen åkte jag, mikaela och josefine på roadtrip till västerås. det var en helt underbar dag.
varmt och skönt. satt i stadsparken mest hela dagen, drack xider & åt jordgubbar, lyssnade på musik,
snackade gojja, tog kort och hade det allmänt bra. drog sedan vidare till ikea, åt korv och sedan en solero
glass på mcdonkan. handlade mer jordgubbar på ica maxi. for till badplatsen i salbohed och la oss på
bryggan i solen och doppade fötterna. lovley. (bilder finns på http://janedoee.bilddagboken.se)
sen vid halv 12 på natten for vi iväg med wadhagen, lilja och fanny på en till roaptrip till hedemora,
och sedan runt om i stan. det var en väldigt trött fanny som kom hem halv 2 i natt.


idag gick jag till mikaela vid 10 imorse, fixade håret igen. nu är jag nöjd, precis så som jag vill ha det!
sen mötte vi upp josefine, hämtade fabian och lite andra grejer där hemma till våran pick-nick på holmen.
handlade korv, dricka och vindruvor. sen drog vi till holmen, spelade kubb, grillade korv, lyssnade på musik,
snackade massa gojja, solade och hade det myyyyys. mitt lag (jag, fabian, mikaela och maria) vann väldigt
stoooooort över det andra laget (therese, josefine & wadhagen). Suckers! =)


har sett nya one tree hill avsnittet idag också, ååååh, jävla uppehåll. nu lär jag vänta en vecka till.
fuck fuck fuck. vem vet om jag är hemma då? förhoppningsvis är jag i alanya nästa helg.
och mikaela ska med. 3e året i rad nu. =)


för övrigt vill jag bara tillägga att jag älskar markoolios nya låt.! =)

Kommentarer
Madelene säger:

Kul att du har börjat skriva lite längre blogginlägg =) snart alanya ska bli super kul =)

2007-06-03 | 22:51:27
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback