jordgubbar doppade i vit choklad

har nyss varit i skolan med malin och tömt skåpet. skulle kolla på studentlekarna också, men dom var framflyttade till kl 12, eller kl 13. ingen visste riktigt vilken tid.. vilket kanske inte är så ovanligt när det kommer till domarhagen. men iaf, vi orkade inte vara kvar så vi gick igen. köpte jordgubbar på vägen hem, så nu har vi i morgon till champagnefrukosten. =) mamma ska doppa mina i vit choklad, hoppas det blir gott! sen kommer mikaela halv 6 i morgon bitti, gud va trött jag kommer vara. jag är ingen morgonmänniska, men men, man får väl offra sig.. =)


sitter och skriver en lista på vad som ska inhandlas idag, och jag har bara 600 kr på kontot, skitbra! måste ha biljett till arlanda också.. hur det ska gå vet jag inte alls, får försöka tigga lite av mamma, och hoppas på att någon snäll själ ger mig lite pengar i morgon!


what sence does it make, when i feel lika fake, when im saying to you all be good for goodnes sake.


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback