i dont wanna see you so leave me alone

idag har jag en anti dag, och jag vet inte varför.
allt känns bara blä. jag känner inte direkt för att
åka till alanya heller. jag vill bara lägga mig under
täcket och vakna om 1000 år typ.


idag har jag inhandlat följande:
- 1 par svarta knickers
- 1 vitt halterneck linne
- 2 gula linnen
- 1 par partyfeets
- 1 mascara
- 3 pack strumpbyxor
- nya paris hilton parfymen (yummie!!)
- fick en svart hand väska med parfymen. (okej, det står paris hilton på den med liten text, men who cares?)
-
reseförsäkring. nu är jag försäkrad tills den 31a augusti.
- 1 loka vildäpple. den är god god god. =)


michelle ska inte ner till alanya förrän i juli, om ens då.? malin ska inte ner förrän i juli.
det är skit. vem ska nu gå på the doors med mig? =( jag kommer räkna dagarna!
och memos ska jag till redan dagen efter jag kommit. måste åka ut till oba och hälsa
på mia, didem och deniz, så då passar jag på att ta en visit på memos också.
hoppas bara att madde, vivvi och gabriella vill följa med mig. =) men jag vet ju vad
madde tycker om stället.. jag vet också att du kommer läsa detta, SÅ FÖLJ MED MIG. =D
så drar vi till hamnen med vodkaflaskan i handen och förfestar. låter väl bra? ;)


och malin, jag hittade en klänning idag som jag köpte, men sen fick jag kalla fötter och
böt tillbaka den och köpte parfymen istället. was that bad of me? :P

Kommentarer
Malin säger:

Nu blir jag lite besviken här! köpte du en klänning och lämnade tillbaka den? herregud :P jaja.. jag ska nog få dig att köpa en :D haha

2007-05-31 | 23:03:43
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback