bedobidamdam bedobidamdam

imorn är det fredag, tack tack tack. har jobbat heldag måndag & tisdag, och vanligt resten.. jag var tröttare än tröttast när jag kom hem efter heldagarna, hur tusan ska jag klara mig i december? men man kanske vänjer sig.. veckan innan jul kommer iaf det vara fullt upp, 10 - 18  måndag - fredag och 10 - 17 lördag - söndag. men det blir massor med pengar, och det tackar vi för! =) 


nästa helg blir det mora & orsa. tomteland & björnparken. hoppas det är bra underlag på vägarna så jag får köra. snart dags för teori provet också, det ska klaras! orkar inte hålla på med den skiten nå mera nu. jag hatar att plugga. 


igår var jag & alex till thai och köpte mat, jag älskar thaimat! så jävla gott, och så jävla mycket. får aldrig i mig allt. sen kom tom, vi drack rödvin, mötte upp freddan & gick vidare till jessica. hur nice som helst! malin, du skulle ha varit med.. men snart så. =) förövrigt ska alex höra med sin pappa om han kan fixa en till biljett till Bon Jovi.. hoppas hoppas HOPPAS. Första parkett på Bon Jovi konsert i London 26e juni -08!
JAG VILL FAN. HUR UNDERBART SOM HELST!   Bon Jovi i mitt hjärta.. <3


ska masa mig till sthlm den sista också, party & shopping. hoppas alex följer med! =) och att vicky är hemma då igen, så jag får träffa henne.. long time no see.. =/ det blir iaf en träff med nathalie. och en med relinn kanske också?

image32

Kommentarer
Erica, säger:

Finns det verkligen ett tomteland i orsa?:P
Var där och åkte skidor en gång^^

2007-11-08 | 17:39:15
Bloggadress: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback