hej och hå

idag fick jag löneförhöjning. yiiiiha! 5 spänn extra i timmen tackar man inte nej till.. ;) och löning på fredag, över 8000 rakt in på kontot. fint det! shopping på fredag då så man har något tjuuusigt tills lördag, och fredag nästa helg. fanny does el stockholmo för en helg. förhoppningsvis får jag träffa suzan också, hon kommer ju hem på torsdag. jag förstår henne, skulle inte heller palla att vara i egypten. sjukt många jag ska hinna träffa, suzan, relinn, yildiz, nathalie & mikaela. sen lär jag ju hinna till festen också.. aja, det löser sig. som alltid.. ska bli jäkligt kul iaf! =)


i morgon ska jag öppna kl 8. jag som är latare än latast och har inte gått upp kl 7 sen, ja, typ mars - april? ett jäkla bra tag sen.. eller, champagne frukosten var jag ju vaken.. men iaf. vad gör man inte för alla harry potter fans här i stan? :P


johanna kommer hem den 18 december, hur skönt som helst! äntligen säger jag bara. vi har en jäkla massa att ta igen.. och så kommer ju världens bästa malin den 13e eller 14e. underbart. du är saknad som tusen hjärtat. <3 vad vore jag utan dig?
du är så bra =)

image22

Kommentarer
malin säger:

DU är saknad och DU är bäst! jag vore ingenting utan dig heller

2007-11-20 | 23:45:13
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback