i would fly you to the moon and back

äckel älvan har gått i konkurs, vilket gör att bwo INTE KOMMER ATT KOMMA HIT NÄSTA HELG. fan fan fan.. vi som har väntat så länge. helvetesjävlaäckelskit. alltid är det något jävulskap, hur skulle det se ut om det gick som man ville?


på måndag ska jag jobba heldag, wiiiiehou. pengar pengar pengar, mjaaa tack. fattig som en jävla gris, och skatten ska betalas på måndag och jag har inte ens pengar till den! ibland är livet bra surt. dessutom har jag tagit bort min lunarstorm, byeeee byeeee. tyckte minsann att det var dags nu, för hur aktiv är man egentligen? njae, ni hitter mig på bilddagboken.. =)


tigga pengar av mamma och handla något gott tills ikväll kanske, mjaaaa.
hadi byeeeee.


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback