tandemcykel & kedjor

jag blir tokig på det här! jag vill så mycket, men det känns som att tiden inte räcker till. blir tokig som fan.. iaf, idag har jag fått jobb. I ALANYA. i sommar. på ett café. dom fixar arbetstillstånd & visum. vilket är så jävla bra och så jävla dumt! jag som inte tänkt att åka till alanya nästa sommar, inte en längre period iaf. australien, mjaaa tack!
men vafan, precis vad jag behöver. ÄNNU mer som gör beslutet svårare. jag känner mig så oerhört rastlös här hemma så jag vet inte vart jag ska ta vägen! varför kan inte jag få vara rik, eller åtminstone vinna 50.000 i månaden i 50 år? gudarna ska veta att då skulle jag inte vara hemma många dagar. jag skulle ta mig överallt! ska fan köpa mig en trisslott imorgon dag och testa lyckan! you never know..


anyhow,
öppningen idag gick bra! fick även 20 kr av en tant för att jag slog in ett paket åt henne, mahaha. mer av det, tack!


onsdag - josefine kommer över och vi ska ta tag i projektarbetet.
torsdag - träning med mia. just det, JAG ska träna. hur fan ska det gå?
fredag   - middag med bror på hotellet
lördag   - fest eller inte fest? min plånbok vore lyckling om jag tog det senare alternativet.


jag saknar sommaren. jag saknar malin. tänk om man kunde dra tillbaka tiden då vi sitter där på the doors och dricker blow jobs, hos adil el. bilgin. det är ju också ett JÄVLA STORT MINUS, att det blir inget sånt nästa sommar, ingen tandemcykel, inget; men vad i helvete, släpp oss. om ni inte tänker hjälpa till med cykeln SÅ DRA! vi måste låsa fast den hos cagri så ingen tar den fattar ni väl!! inget strawberry daiquiri akvarium för 100 kr, inga blow jobs, inget tjaffs med dj:n för att få höra svensk musik, inget diskmedels drickande för malin hos murat, inte sitta i baren på andra våningen på robin och dricka direkt ur shotsflaskan med ett sugrör & INGA JÄVLA TACOS/CHIPS KRIG PÅ GOLVET NÄR MAN VAKNAR DAGEN EFTER. men bläää.




Kommentarer
malin säger:

Hahaha, du är så jävla klockren gumman
"INGA JÄVLA TACOS/CHIPS KRIG PÅ GOLVET NÄR MAN VAKNAR DAGEN EFTER."

Det kommer lösa sig! vi lär komma fram till vad som ska ske nästa sommar och det kommer att bli great :D

2007-10-23 | 23:29:43
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback