tell me its not all in my head..

igår pratade jag med  malin, och hon kommer hit den 14e decemeber. vilket är om 44 dagar..  jag längtar som en tooook! och förhoppningsvis kommer emelie & emma då också, pyjamasparty a la fanny. det kommer bli sjukt kul, och en sjuhelvetes jävla födelsedagsfest på lördagen. vi lär komma på något speciellt som vi ska ha på oss, så alla ser att det är jag, malin och alex som ska firas. en massa foton på oss vore inte heller helt fel. ^^,


jag har fått filmerna som jag spelade in i sommar nu.. 1 när vivvi & gabbi dansar till små grodorna på midsommar, 2 st när en full vicki ramlar omkull på min balong och lite annat jocks hon har för sig, 1 på robin hood när mustafa och den andra nissen har eld show (och för er som vill veta, är det INTE kul att få sånt på sig, äckelmustafa blåste på mig, och jag luktade olja och var kladdig på armen hela JÄVLA KVÄLLEN) samt 3 filmer från memos när pojkarna dansar! varför kan det inte vara sommar igen?


träningsverk har jag också, mina små stackars armar! dom har det inte lätt inte. men det går väl över snart förhoppningsvis. iaf tills imorn, när jag ska träna igen..


jag och mikaela på festen i lördags..
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback