tonight we are on a journy to the stars..

städade våran lilla vrå på jobbet idag, den är väldigt dumt byggd, dom som byggde tänkte inte alls, och behöver man säga att det var karlar? imorgon är det lön, eller om ca 2½ timme. så jäkla trevligt dock att i stort sett hela lönen försvinner på en gång, pengar till mamma för alanya, pengar till skatt för fonden jag tog ur förra året (tvåtusenjävlaspänn), pengar till facket och pengar till träningen. sen att det är halloweenfest nästa fredag, och bodies without organs helgen efter ska vi inte tala om.. min arma plånbok! har dock bestämt mig för att vara hemma i helgen, så plånboken kanske blir lite gladare? =)


håller fortfarande på med att lägga in bilder på alla album på itunes, inte alls så kul som det låter, och det tar TID. det kommer fan aldrig bli klart.. någon som har lust att göra det istället för mig så är det bara att höra av er! =)
trött som en gnu är jag också, som vanligt. jag är trött twentyfourseven. borde läsa min teoribok, borde göra mer på projektarbetet, borde läsa böcker till tusen sidor, borde göra allt som jag har kvar att göra i skolan. men vemfan orkar? orkade inte i våras, och orkar inte nu heller. dessutom har jag lånat box 21 av vivvolito, så den MÅSTE läsas. jag älskar roslund & hellström, dom är kungar på att skriva! gav deras första bok till brorsan igår, och efter ca 1 timme fick jag följande; Fy fan vilken otäck bok, jag blir alldeles kallsvettig av sånt där. Ska försöka läsa vidare, men får sån lust att slå slå slå en sån där så jag vet inte om humöret klarar detta! =D
Boken är den äckligaste/hemskaste/bästa bok jag läst! Och Edwars Finnigans upprättelse var verkligen ingen nitlott den heller, så nu håller vi tummarna för box 21 & flickan under gatan..


imorgon ska jag som sagt i tidigare inlägg träna. hur nu detta ska gå? men mia ska ju med, så hon får hjälpa mig. både med träningen och att ta mig därifrån, för gudarna ska veta att jag inte har någon som helst kondition, även om ni nu trodde det. =) den är nere på noll, men kanske nollkommatvå imorgon efter träningspasset?
one can only hope.



12 november släpps pirates of the caribbean 3; at worlds end. och vem, om inte jag, har beställt samlingsboxen med alla 3 filmerna? visserligen har jag dom 2 första redan, men boxen var fin och den vill jag ha! sen har jag första filmen på vhs, och orka sånt.


jag och madde. kan det vara på robin hood tro? =P
image24

Kommentarer
Emelie säger:

Är det en öl du håller i? Dricker du öl Fanny? ;)

2007-10-25 | 01:10:29
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback