i want something else..

dagens +
- jag är totalnöjd med min tatuering
- mitt internet är fixat. tack bror.
- samtalet med malin. <3
- tagit en promenad med fredrik
- ätit dom godaste flingorna någonsin, kellogs special k med äpple

dagens -
- min hosta har inte gått över. ÄN.
- skavsår till tusen. (varför tog jag mammas skor till promenaden?)
- JAG & MALIN ÄR INTE PÅ THE DOORS JUST NU. det största minuset av alla.



- vart ska ni ta vägen?
- men låt oss vara. släpp oss. om ni inte tänker hjälpa till med våran tandemcyklel så kan ni gå.
vi måste ju låsa fast den hos cagri så ingen tar den när vi sitter och dricker.

HAHA!
du är bäst hjärtat, vad skulle jag göra utan dig? =)
Seni özlüyorum ve seviyorum.

image11

Kommentarer
Malin säger:

Hahaha tänk om inte din dagbok fanns? min glädjekälla :D och om inte du fanns, ja vad skulle jag göra då? <3 vi är helt klart oslagbara!

2007-09-03 | 12:56:12
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback