paaaaara

idag är en bra dag! jag fick reda på att jag får lön den 25e. om ca 2 veckor dvs. och för HELA september. hur bra är inte det? nu blir det alanya för hela slanten med världens bästa malin! det kommer bli bäst! kääääärlek! det är 20 (19) dagar kvar tills vi åker, varför går tiden så sakta? jag vill vara där nu.. sitta med malin på the doors med en blow job i handen, och höra the ark spelas. det är livet. <3 dock har våra 2 servitörer och våran bartender lämnat oss! va fan. några kommer få på nöten nästa år.. ;) fast adil kommer dock inte undan så lätt, höhöhö.


jobb imorgon igen då, niiice. skönt att ha något att göra, även om jag är tröttast än tröttast på mornarna. idag tvingade jag upp mig själv 11.10, efter att klockan ringt sen 10. är det någon som är lat och morgontrött så är det jag! =)


förövrigt såg jag på finaste harry igår! dom borde fan släppa en till film nu, jag vill ju se fortsättningen. och nej, jag tänker inte läsa dom. jag väntar minsann på filmerna. =)


hadiiii bye!

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback