paniiiiik

resorna är apdyra, jag vill till alanya och det är kallt. men som sagt, nånstans ska vi. sen om det blir alanya eller inte, återstår att se. vi SKA iaf utomlands. =) förövrigt fick jag 500 kr av michelle idag, och så ska jag jobba 2 timmar extra på tisdag. inte mkt, men 200 kr iaf. vilket är nästan 3 st happy hours. och det tycker vi om! =)


lägenheten är hittad till sommaren. jag & malin invaderar oba. förhoppninsgvis. hur bra vore inte det? då blir det förfest på memos varje kväll, dom slipper oss aldrig. MAHAHAHAHAHAH.


sen ska vi bli träningsfreaks tänkte vi. vi lär ju vara snygga tills våran "hemliga" hedersgäst och hans kompis kommer. ;)


i helgen ska jag kanske tatuera mig igen. jag tänkte samla mod till att färglägga stjärnan och göra klart skuggorna. men satans jävlar vad ont det kommer göra. men vill man vara fin får man lida pin, right?


HADIIII BYE!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback