1a april 2008

äntligen ny månad, äntligen april! eller, äntligen kanske jag inte ska säga med tanke på att jag blir arbetslös denna månad. men men. det är iaf ljusare och varmare ute! idag sprang jag och köpte en varsin kulglass till mig & ullis som vi åt på jobbet. gott gott! sen på lunchen ringde en tant från eurostar, och jag har minsann fått jobb på bion. så jag ska dit alldeles strax och försöka lära mig maskineriet. superbra, så slipper jag gå pengalös i sommar!. =) var även ut och körde med bilskolan idag, och så har jag bokat in mig på 11 nya lektioner. nu jävlar blir det åka av!


i helgen blir det sthlm. på fredag ska jag, vicki & amanda dricka efes på en liten turk krog, och snacka massa skit. sen blir det väl vidare in mot stan antar jag.. på lördag är det fest hos rebbo, en jävla massa kort ska tas! iiih. kommer bli skitbra i helgen!


imorn, eller på torsdag så kommer min nya tv. mamma köpte en ny åt mig i förrgår, så den borde komma nu. fick en cykel med på köpet också! skitbra, jag som hade tänkt köpa mig en cykel när jag fått nästa lön. så där sparade jag lite pengar. tack mams :) hittade en räkning på 773 kr från försäkringsbolaget och en på 367 kr från akassan som skulle vart betalt igår, så fick skicka in dom fort som fan. kul, jag hade verkligen glömt bort dom.! fan fan fan. nej nu ska jag kila till bion och försöka lära mig något. tjillivippen!

Kommentarer
Malin säger:

saknar dig vännen, jätte mycket

2008-04-02 | 22:21:44
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback